ציור קיר לחדר ילדים מחיר

קבלו הדמיה לציור קיר

לפרטים נוספים ותאום הדמיה של ציור קיר כדאי להתקשר 050-5809122 או למלא את הטופס

ציור קיר בחדר ילדים, מתבגר או תינוק  יכול להפוך חלל פשוט אטום קטן וחסר צבע לסביבה תוססת, מעוררת השראה או מרגיעה המותאמת לצמיחה, תחומי עניין וחלומות ילדיכם. בין אם זה נוף אגדות, מוטיב גיבורי על נועז או סצנת טבע שלווה, ציורי קיר יכולים להשפיע באופן משמעותי על האווירה בחדר ועל הדמיון של הילדים. באופן טבעי נשאלת השאלה כמה זה עולה ובאמת הבאנו טווחי מחירים שונים של ציורי קיר בחדרי ילדים, גורמים המשפיעים על העלות, ומדוע השקעה ביצירות אמנות מותאמות כאלה עשויה להיות בעלת ערך רב עבור משפחות.

לפני שנגיע למחירים אנחנו מזמינים אתכם לשאול שאלה נוספת לשאלה כמה זה עולה ,אבל לא פחות חשובה והיא:
כמה זה שווה? או מה יצא לכם ולילדיכם מציור קיר בחדר?!
אז ככה, אם תשאלו אותנו התועלת העיקרית שאנחנו יכולים להצביע עליה לאחר מעל ל 25 שנות ניסיות כאמנים של גרפיטי וציורי קיר היא:
שבכל פעם שהילד מסתכל על הקיר הוא מרגיש אהוב ומיוחד!!!
ואני לא חושב שיש מעבר לכך שום סיבה נוספת שצריך להתעכב עליה כי בתור הורים אנחנו מבינים לגמרי כמה זה חשוב להעניק לילד/ה שלנו את ההרגשה שהוא או היא הכי אהובים ומיוחדים בעולם ושהם הכי חשובים לנו ויקרים יותר מכל.
ועכשיו כמו שהבטחנו פירטנו כאן גורמים מחירים ושאר פרטים טכנים שהם גם חשובים ומה לעשות, חלק מהחיים….בבקשה:

גורמים המשפיעים על תמחור ציור קיר בחדרי ילדים ונוער

1. גודל ומורכבות: גודל ציור הקיר ומורכבות העיצוב הם גורמים מרכזיים. ציור קיר קטן ופשוט יהיה פחות יקר מסצנה גדולה ומפורטת המכסה מספר קירות.

2. ניסיון אמן: אמנים מנוסים מאוד או ציירי קיר ידועים עשויים לגבות יותר עבור השירותים שלהם בשל המומחיות והביקוש שלהם. עם זאת, הניסיון שלהם מבטיח לרוב יצירת אמנות איכותית ומתמשכת יותר.

3. חומרים בשימוש: העלות של צבעים איכותיים וכל חומר מיוחד (כמו צבע זוהר בחושך או אלמנטים בעלי מרקם) ישפיעו על המחיר הכולל. גם העמידות והצורך בחומרים לא רעילים, במיוחד בחדרי תינוקות, יכולים לשחק תפקיד.

4. מיקום: המחירים יכולים להשתנות בהתאם לדרישות הנסיעה של האמן ויוקר המחיה באזור בו צובעים את ציור הקיר.

5. עבודת הכנה: אם הקיר דורש עבודת הכנה משמעותית כמו תיקון חורים, החלקת משטחים או שכבת פריימר זה יוסיף לעלות.

טווחי מחירים עבור ציורי קיר

למרות שהמחירים עשויים להשתנות במידה רבה על סמך הגורמים לעיל, הנה מחירון כללי:

ציורי קיר קטנים עד בינוניים (עד 9 מ"ר): לעיצובים פשוטים יותר, המחירים עשויים להתחיל מ-₪1,500 עד ₪4,500. עבודה מורכבת או מפורטת יותר עשויה להגדיל את העלויות ל-6,000 ₪ או יותר.

ציורי קיר גדולים (מעל 9 מ"ר): המחירים יכולים לנוע בין 6,000 ₪ ל-15,000 ₪ ומעלה, בהתאם לרמת הפירוט ואזור הארץ. טרנספורמציות בחדר מלא עשויות לעלות יותר, במיוחד עם נופים או נושאים מורכבים.

אפשרויות עשה זאת בעצמך: למי שיש תקציב מצומצם יותר, זמינות ערכות ציורי קיר עשה זאת בעצמך או מדבקות קיר, החל מ-₪150 ועד ₪1,500. אלה יכולים להיות אפשרות מהנה ואינטראקטיבית, אם כי ייתכן שהם לא מציעים את אותה רמת התאמה אישית או כשרון אמנותי.

למה להשקיע בציורי קיר בחדר? כדי שהילדים שלכם ירגישו אהובים וחשובים !!!
…וגם :

1. התאמה אישית: ניתן להתאים ציורי קיר לתחומי העניין, הצבעים האהובים או הנושאים של הילד, מה שהופך את החדר שלו לחלל ייחודי המשקף את אישיותו.

2. יצירתיות ודמיון: חדר מעוצב בצורה יצירתית יכול לעורר השראה בילדים, לעורר את דמיונם ולעודד חשיבה יצירתית.

3. צמיחה ושינוי: ניתן לעצב ציורי קיר כך "לגדול" עם הילד, עם נושאים שנשארים רלוונטיים מגיל הפעוט ועד שנות העשרה.

4. נוחות רגשית: במיוחד עבור ילדים צעירים ותינוקות, ציורי קיר יכולים ליצור סביבה מנחמת, מטפחת, עם צבעים מרגיעים או דמויות אהובות.

5. חלופה מהירה וזולה לשיפוץ: חדר ישן ומשעמם יכול להפוך לססגוני ומרהיב בעלות קטנה יחסית ובמהירות.

6. תחושת מרחב בחלל קטן וסגור: בחדרים קטנים ו/או בלי חלונות אפשר ליצור מרחב של נוף פורח או אוקיינוס אינסופי שיגדילו את חלל החדר

לסיכום תזמינו ציור קיר שהילד ירגיש אהוב ומיוחד …כבר אמרנו : )

השקעה בציור קיר לחדר של ילד, מתבגר או תינוק מציעה יותר מסתם משיכה אסתטית – היא תורמת לאווירה של החדר, תומכת ביצירתיות, בצמיחה וברווחה רגשית. למרות שהעלות של ציור קיר יכולה להשתנות, הבנת הגורמים המשפיעים על התמחור יכולה לעזור למשפחות לקבל החלטות מושכלות. בין אם בוחרים במגע של אמן מקצועי או בגישת עשה זאת בעצמך, התוצאה היא חלל ייחודי ומעורר השראה שילדים יכולים לקרוא לו משלהם.

קבלו הדמיה לציור קיר
שלחו לנו הודעה

מי אנחנו ?

בן ודרור הופכים ג׳ונגלים של בטון מרחב פורח וצבעוני

אמנים של ציורי קיר וגרפיטי עם יותר מ 25 שנות ניסיון לקוחותינו הם חברות ומוסדות ציבור מובילים הם בוחרים בנו כי ציור קיר היא חלופה משתלמת ומהירה בהשואה לשיפוץ או בניה מחדש שיכולה לשנות את המרחב או החלל מאפור ומשעמם למרהיב ומעורר השראה.

JHONY CHANG

Interior designer

בן לוי

אמן אירבראש

קראו עוד בבלוג שלנו

ציורי קיר גרפיטי

ציורים של גרפיטי ו-airbrush הם כלי מהיר ומשתלם להתחדשות עירונית עם תוצאות עוצרות נשימה

פרויקטים של גרפיטי ו-airbrush מייצגים שני היבטים דינמיים של אמנות אורבנית, כל אחד מביא את המשמעות האסתטית והתרבותית הייחודית שלו לנופים עירוניים ברחבי העולם. צורות

קראו את הכתבה »